آموزشی تربیتی

وبلاگ علمی آموزشی
دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۲۳ ق.ظ

تعطیلی دوشنبه 28 مهر

سلام بچه ها امروز به علت بارش برف مدرسه تعطیل شده،اما آموزش و یادگیری تعطیل نیست تا دقایق دیگر آزمونی را که قرار بود امروز در کلاس برگزار کنیم روی وبلاگ قرار می دهم ، آن را دانلود کنید و پاسخ ها را یا به من ایمیل کنید یا فردا در کلاس به من بدهید.

همچنین نکته های درس 3 فارسی را تا چند دقیقه ی دیگر روی وبلاگ می گذارم حتما دانلود کرده و استفاده نمایید .



نوشته شده توسط رضا سجادی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

آموزشی تربیتی

وبلاگ علمی آموزشی

تعطیلی دوشنبه 28 مهر

دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۲۳ ق.ظ

سلام بچه ها امروز به علت بارش برف مدرسه تعطیل شده،اما آموزش و یادگیری تعطیل نیست تا دقایق دیگر آزمونی را که قرار بود امروز در کلاس برگزار کنیم روی وبلاگ قرار می دهم ، آن را دانلود کنید و پاسخ ها را یا به من ایمیل کنید یا فردا در کلاس به من بدهید.

همچنین نکته های درس 3 فارسی را تا چند دقیقه ی دیگر روی وبلاگ می گذارم حتما دانلود کرده و استفاده نمایید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۸
رضا سجادی

نظرات  (۳)

۲۸ مهر ۹۳ ، ۱۵:۵۰ امیررضا برزگر
آقا لطفا فیلم وعکس هم بگذارید
۲۸ مهر ۹۳ ، ۱۶:۵۸ امیرعباس بیدیان
آقا برزگر راست می گه یکم هم فیلم و عکس بگذا رید
اقا من هم با انان موا فقم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی