آموزشی تربیتی

وبلاگ علمی آموزشی
سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۳۷ ب.ظ

سلام خدمت دانش آموزان

با سلام خدمت همه ی دانش آموزان عزیز و تشکر از لطف و محبت بی پایان شما عزیزان

بنده هم همیشه به یادشما هستم و هیچگاه لحظات خوب در کنار شما بودن را فراموش نمی کنم

برای تک تک شما آرزوی سلامتی و موفقیت و خوشبختی دارم

باز هم با نظرات خود مرا خوشحال نمایید.



نوشته شده توسط رضا سجادی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

آموزشی تربیتی

وبلاگ علمی آموزشی

سلام خدمت دانش آموزان

سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۳۷ ب.ظ

با سلام خدمت همه ی دانش آموزان عزیز و تشکر از لطف و محبت بی پایان شما عزیزان

بنده هم همیشه به یادشما هستم و هیچگاه لحظات خوب در کنار شما بودن را فراموش نمی کنم

برای تک تک شما آرزوی سلامتی و موفقیت و خوشبختی دارم

باز هم با نظرات خود مرا خوشحال نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۹
رضا سجادی

نظرات  (۶)

ممنون آقا 

۰۴ آذر ۹۴ ، ۱۴:۵۸ امیرعباس بیدیان
سلام آقا خوبین؟

بچه ها سال قبل یادتونه چه کلاس خوبی داشتیم
واقعا معلم خوبی داشتیم یاد اون سال به خیر
۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۳:۴۶ امیر عباس
آقا چی شده از ما یاد نمی کنین؟!

۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۳:۴۸ امیر عباس
ببخشید امیر جان نشناختمتون؟
۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۶:۳۶ امیر رضا نوری

باسلام وعرض ادب به معلم گرامی : واقا دستتو درد نکند

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی